BOOS
BOOS

 

جدیدترین پَ نَ پَ ها

یارو اومده میگه جا گرفتی ؟ میگم بله ! میگه میاد ؟ میگم آره ! خلاصه یارو رفت ! خلاصه عموم رسید و منو دید که ایستادم توی جا پارک !میپرسه جا گرفتی واسم ؟ گفتم بله عمو !
نیم ساعت بعدش با پسر عموم رفتیم کوه تا اون لحظه خیلی خودمو کنترل کرده بودم ؛ نفس نفس زنان رسیده بودیم تا وسطاش که ازم پرسید : خسته شدی ؟ و من از اونجا هولش دادم پایین و دو تا پا با یه دستش شکست !!!
نتیجه اخلاقی : هرگز پَ نَ پَ رو تو خودتون نریزید !!!
.
.
زنه دوقلو زایده پرستاره یکی از بچه هارو میبره براش ، زنه میپرسه : اون یکی رو هم میارین ؟؟؟ پرستاره گفت : پَ نَ پَ فعلا اینو ببرین استفاده کنین ده روز بعد از فعال سازی اون یکی رو هم پست میکنیم درِ خونتون !!!!!
.
.
بهش میگم : دیگه میخوام ازت جدا بشم ! میگه : این حرف آخرته ؟ گفتم پَ نَ پَ این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان ، لطفأ به مشروح اخبار توجه فرمایید !
.
.
ماهی توی آکواریم هی دهنشو باز و بسته میکنه ، داداش کوچیکم میگه داره نفس میکشه ؟ گفتم پَ نَ پَ داره به ماهیای دیگه پَ نَ پَ میگه !!!
.
.
رفتم حشره کش بخرم طرف گفت : میخواین زود بمیره ؟؟؟ گفتم : پَ نَ پَ میخوام زجرکش بشه مزه ی انتقام رو بچشم !!! مغازه داره هم زرنگ تر از من بود و گفت : دِ نَ دِ لذتی که در گذشت است در انتقام نیست !!!
.
.

ماشینه تا شیشه جمع شده ، یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدن ، یارو داره رد میشه میگه مرده ؟ گفتم پَ نَ پَ تصادف خستش کرده خوابیده !!!
.
.
زیر کتری رو روشن کردم قوری رو گذاشتم روش ، مامانم میگه میخوای چایی بخوری ؟ گفتم پَ نَ پَ غولش فحش داده میخوام بخار پزش کنم !!!
.
.
با دوستم نشستیم عکسای عروسیه اون یکی دوستمو نگاه میکنیم میگه سارا شوهرش کچله ؟ گفتم پَ نَ پَ مو داره فقط فرقشو گشاد باز کرده !!!
.
.
میخوام برم خونه چشام قرمزه به رفیقم میگم چشام قرمزه ؟ میگه آره میخوای همینجوری بری ؟ گفتم پَ نَ پَ وایمیسم تا سبز بشه بعد حرکت میکنم !!!
.
.
دیروز سوار تاکسی شدم یه آقایی پیشم نشسته بود هی میرفت که بخوابه و کج میشد سمت من ! صداش زدم میگه : اذیت میشید ؟ گفتم : پَ نَ پَ صدات زدم که بگم سرتو بذار رو شونه هام خوابت بگیره !!!
.
.
بیرون گل خریده بودم ، بردم خونه دادم به مامانم گفت گله ؟ گفتم پَ نَ پَ آفساید بود داور قبولش نکرد !!!
.
.
رفتم نون بگیرم طرف میگه شما هم نون میخوای ؟ گفتم پَ نَ پَ اومدم با خط تولید آشنا بشم !!!
.
.
تو کلاس خودکارم نمینوشت داشتم تندتند میکشیدمش روی کاغذ دوستم میپرسه خودکارت نمینویسه ؟ گفتم پَ نَ پَ دارم نوار قلبمو روی کاغذ میکشم ببینم مشکلش چیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:پ ن پ جدید, توسط سامان